Tilbud på frokostordning

 
 
 
I et typisk kantinebudget indgår omkostninger til personale, råvarer og øvrige udgifter til køkkendrift. Omkring halvdelen af prisen til en frokostudbyder er ofte betaling af råvarer. Medarbejderbetaling til en kantineordning dækker typisk råvareomkostningerne.
Øvrige udgifter i forbindelse med drift af kantinen betales typisk af virksomheden.
 
Derfor kan vi opfordre Dem til at benytte St. Binderup Kros frokostordning. En leverance består normalt af en varm ret, tre slags pålæg og salatbuffet. En leverance kunne se sådan ud:
 
Okseculotte med grov kartoffelmos og rodfrugter.
Skinke med italiensk salat, leverpostej med agurkesalat samt kyllingesalat med babyspinat.
Blandet grønne salater, rissalat med courgetter og mandler, rødbede, agurker, dadler, rodfrit og blue cheese dressing
Lige nu kr. 47,00 excl. moms incl. levering
Kr. 58,75 incl. moms og levering 

eller en ugeleverance kunne se således ud: 

Mandag, onsdag og fredag:
3 slags pålæg med brød og smør.
Tirsdag og torsdag:
1 varm ret
Lige nu KUN kr. 37,00 excl. moms incl. levering
Kr. 46,25 incl. moms og levering


Vi laver Deres frokost nøjagtigt efter Deres ønsker. Kontakt os for et uforpligtende tilbud!

Pris og leveringsbetingelser for frokostordning:

Pris pr. dag/medarbejder: Kontakt os!

Maden pakkes i termokasser ved afgang fra køkkenet kl. 10.15 hver dag, og således opbevaret kan vi som minimum stå inde for madens kvalitet indtil kl. 13.15, og opfylder hermed fødevarestyrelsens tre-timers-regel. Vi gør opmærksom på at mad, der har stået på en buffet, skal smides ud efter endt frokost.

Vore egne chauffører vil levere maden til Dem hver dag inden kl. 12.00 medmindre andet aftales, og her afhentes også kasser og det rengjorte service fra dagen før. For manglende eller mangelfuld opvask vil vi være nødt til at opkræve kr. 5,00 excl. moms pr. pers. Dette vil tillægges den efterfølgende faktura.
Skulle De ønske det. Kunne De også indtage frokosten i vores hyggelige lokaler på St. Binderup Kro. Hvis De eksempelvis har besøgende til møde eller andet.
 
Vi fakturerer hver uge med 8 dages betalingsfrist, og betaling sker direkte til den på fakturaen anviste bank-konto. Faktura sendes pr. mail.
Ved varierende antal medarbejdere meldes det daglige antal for en uge ad gangen fredagen forinden via mail. Ændringer af antal og ekstra bestillinger meddeles senest dagen forinden inden kl. 12 på mail. Det er altid bedst at ringe, hvis der er tvivl ang. bestillinger.

Vi udfærdiger en kontrakt. Dog tror vi på at den gode kommunikation og tætte kontakt, som vi sætter en meget stor ære i at opretholde, er en meget bedre garanti for tilfredshed end en kontrakt kan give. Vi vil dog gerne have fem hverdages opsigelsesvarsel af hensyn til indkøb.
Imødeser Deres ordre!